Latvijas Futbola federācija (LFF) piedāvā organizācijas biedriem iespēju piedalīties seminārā par digitālā mārketinga piedāvātajām iespējām un tā izmantošanu sporta organizācijas vidē. Apmācību seminārs piektdien, 1. decembrī, notiks Elektrum Olimpiskā centra otrā stāva konferenču zālē.

Pieteikšanās dalībai seminārā iespējama līdz 24. novembrim, rakstot uz e-pasta adresi lelde.lejniece@lff.lv. Dalības maksa – 10 EUR.

Apmācību dalībniekam tiks izklāstīta un izskaidrota nepieciešamā informācija, kas palīdzēs izprast sociālo mediju mārketingu, kā arī ļaus veidot stratēģiski pārdomātu un plānveidīgu sociālo mediju mārketingu. Temati un praktiskās iemaņas, ko sniegs apmācību ietvaros, ļaus veiksmīgi izveidot un vadīt digitālā mārketinga kampaņas, izvēlēties atbilstošas metodes un stratēģijas, analizēt iegūtos rezultātus un optimizēt tālākās kampaņas. Tāpat dalībniekiem radīsies priekšstats par Google Analytics iespējām un mājaslapas apmeklējumu mērīšanas nozīmi. Tiks apskatīti dažādi piemēri no reālās dzīves, kā arī noteikti svarīgie analītikas elementi un mērķu iestatīšanas veidi.

Apmācību laikā iegūtās prasmes:

  • Noteikt kluba/organizācijas sociālo mediju komunikācijas mērķus un mērķauditoriju
  • Noteikt izmantojamos sociālos medijus
  • Veidot vienkāršotu stratēģiju un plānu
  • Noteikt vēlamo sociālo mediju mārketinga komunikācijas intensitāti un komunikācijas stilu
  • Izvēlēties auditorijai un kanālam atbilstošas komunikācijas tēmas
  • Mērīt un analizēt rezultātus
  • Izveidot Facebook reklāmas kampaņas atbilstoši mērķiem un budžetam

Semināra lektori:

  • Marta Elste (Google AdWords, Google Analytics, WEB) | Digital Marketing Group vadītāja, kopš 2009. gada palīdz uzņēmumiem veidot digitālā mārketinga stratēģijas. Pieredze lielbudžeta Google AdWords kampaņu veidošanā lieliem uzņēmumiem Baltijas valstīs un citur pasaulē. Īpašu nozīmi vienmēr piešķir kampaņu datu analītikai un rezultātu mērīšanai. 2014. gadā ieguvusi Google Certified Trainer statusu, kas ļauj apmācīt citu aģentūru darbiniekus. Uzstājusies vieslekcijās Latvijas Universitātē, Latvijas Kultūras Akadēmijā, JCI Latvia, vadījusi seminārus un apmācījusi uzņēmumu darbiniekus.
  • Annija Graustiņa (Sociālo mediju mārketings) | Sociālo mediju speciāliste ar vairāk nekā trīs gadu pieredzi. Ikdienā veido un uztur vairāk nekā desmit zīmolu komunikāciju sociālajos medijos un veido dažādu zīmolu, produktu un pakalpojumu reklāmas Latvijas un citu pasaules valstu auditorijām. Nozīmīgi vienmēr uzzināt par jaunākajām iespējām un tendencēm, tāpēc speciāliste regulāri atjauno savas zināšanas, kā arī tās nodod citiem mārketinga speciālistiem dažādās vieslekcijās un semināros.
  • Linda Rubene (Ar ko izceļas veiksmīga investīcija sporta aktivizācijā - gadījumu piemēri) | Somijas uzņēmuma Malja BTL kampaņu vadītāja ar vairāku gadu pieredzi pasākumu mārketingā). No globālās sponsorēšanas grandiem līdz vietējiem uzņēmumiem - investīcijas izmēram nav nozīmes, jo visu izšķir tās relatīvā atdeve. Noskaidrosim, kā pamanīt izdevību ienesīgai aktivizācijai, kur rodas izmaksas un kādus rezultātus sagaidīt.

Semināra dalībnieki tā noslēgumā iegūs zināšanas apliecinošu sertifikātu, ko izsniedz Latvijas Treneru tālākizglītības centrs.


Latvijas Futbola federācija