Turpinot Latvijas Futbola federācijas (LFF) prezidenta Vadima Ļašenko uzsākto tradīciju, arī šogad "LuckyBet" Sieviešu līgas klubu spēlētājām tika nodrošināta iespēja klātienē vērot UEFA Čempionu līgas sievietēm finālspēli.
Katrs no klubiem braucienā pēc saviem ieskatiem varēja sūtīt pa vienai spēlētājai. Doto iespēju izmantoja septiņi līgas pārstāvji.
Brauciena dalībnieki neslēpj sajūsmu par neaprakstāmo atmosfēru, kas valdīja Bilbao, un stadiona tribīnēs redzētajām līdzjutēju paaudzēm. Maču raudzījās gandrīz 51 000 klātesošo, kas ir jauns turnīra rekords, bet par trofejas ieguvējām kļuva "Barcelona" futbolistes, ar 2:0 pārspējot Lionas "Olympique" no Francijas.
"Šī pieredze apstiprināja, ka sieviešu futbols ir unikāls sporta produkts, kura popularizēšanā jācenšas izmantot jaunas vēsmas, parādot un piedāvājot ekskluzīvu saturu, demonstrējot dažreiz pavisam citu pieeju nekā vīriešu futbolā," pauž LFF Futbola attīstības departamenta vadītāja Ņina Travkina, kura vienlaikus apmeklēja arī UEFA organizētu semināru par sieviešu futbola biznesa iespējām. "Saturam un sniegumam laukumā sākumā jākļūst skatītājiem pievilcīgam un saistošam, un tikai tad veidojas produkts. Tas ir ilgtermiņa ieguldījums, kas nodrošina ilgtspējīgu attīstību, un to nevar panākt ar ieguldīšanos, piemēram, tikai viesspēlētājās. Jāieguldās cilvēkos, profesionālā un kompetentā personālā, infrastruktūrā, apstākļu veidošanā, jo tieši tas veido stabilus pamatus attīstībai."
"Cita svarīga diskusiju tēma bija jaunatnes programmu ieviešana sieviešu klubos, jo gan Čempionu līgas, gan vairāku vadošo līgu licencēšanas procesā tas ir pamatu pamats, lai nodrošinātu pēctecību un kvantitāti, kas pārdomātas sistēmas un vides gadījumā pēc gadiem var pārvērsties arī kvalitātē," izceļ Ņ. Travkina. "Daudz uzzināju par Spānijas pieredzi talantu attīstībā, kur, piemēram, līdz pat U-14 vecuma grupai tiek saglabāta jauktā meiteņu un puišu futbola iespēja. Tika prezentēta arī jaunā Čempionu līgas izspēles kārtība no 2025. gada, paverot plašākās iespējas klubiem iesaistīties sacensībās, kā arī plašākas mārketinga un komerciālās iespējas sponsoriem."