Ceturtdien, 1. jūlijā, tiešsaistē norisinājās gaidāmās "Optibet" Nākotnes līgas sezonas prezentācijas pasākums. Pasākumā ar aktualitātēm dalījās Latvijas Futbola federācijas (LFF), "Optibet" zīmola un visu desmit turnīra dalībnieku pārstāvji.

"Optibet" Nākotnes līga, kas ir valsts futbola sistēmas otra spēcīgākā līga, sāksies gaidāmajā nedēļas nogalē ar piecām spēlēm Tukumā, Grobiņā, Jelgavā, Smiltenē un Rēzeknē. Komandas savā starpā aizvadīs divu apļu turnīru, sadalot divas ceļazīmes uz "Optibet" Virslīgu.

LFF ģenerālsekretārs Edgars Pukinsks: "Spēlētāji un līdzjutēji ir noilgojušies pēc sacensībām zemākajās līgās. Visa sporta sabiedrība ir bijusi ļoti aktīva, atgriežot sporta sacensības dienaskārtībā. Ja no klubu puses ir gatavība nodrošināt visus epidemioloģiskās drošības noteikumus un sanitārā protokola prasības, skatītāji tribīnēs var atgriezties. Prieks, ka šogad, kad LFF svin savu simtgadi, turnīru rotā tāds vārds kā "nākotne". Vēstures un nākotnes savīšanās kopā ir simbolisks un spilgts notikums. Esmu priecīgs, ka mums ir sadarbība ar stabiliem partneriem – mūsu sinerģija stiprinās un redzējums sakrīt. Mūsu vēlme ir palīdzēt klubiem stiprināties tā, lai nonākot Virslīgā, nebūtu šoka terapijas. Vēlamies, lai arī šis turnīrs ir ne tikai populārs un skatāms, bet arī paši klubi tajā no organizatoriskā līmeņa aug."

LFF Sacensību nodaļas vadītājs Artūrs Saļņikovs: "Beidzot mēs varam runāt arī par citu sacensību norisi. Turnīrs ir atgriezies pie desmit komandu sastāva. Ņemot vērā, ka sacensības sākam vēlāk nekā paredzēts, mūs gaida divu apļu turnīrs, kura beigās pirmo divu vietu ieguvēji izcīnīs vietu Virslīgā. Ar mūsu un klubu aktīvu iesaisti sezonas gaitā strādāsim pie tā, lai potenciālie šo vietu ieguvēji būtu pēc iespējas gatavāki pārcelties uz Virslīgu. Prieks, ka skatītāji pamazām atgriežas tribīnēs. Protams, ar noteiktiem nosacījumiem. Klubiem organizatoriskais līmenis ir dažāds, tomēr lielākā daļa klubu jau ir apstiprinājuši, ka būs gatavi izpildīt noteikumus un uzņemt skatītājus tribīnēs."

"Optibet" zīmola vadītāja Latvijā Zane Liepa: "Mums kā zīmolam atbalsts sportam ir svarīgs it īpaši tajās vietās, kur tam seko līdzi mūsu klienti. Futbols ir starp pieprasītākajiem sporta veidiem – tas ir pieejams, atvērts un saprotams sporta veids, ar kuru ikvienam ir viegli asociēties. Nākotnes līga kalpo kā atspēriena punkts uz Virslīgu, kas ir lieliski. Mēs jau sen neesam tajā līmenī, kad atbalsts sportam ir tikai logotips. Mums ir svarīgi veidot stāstus un uzturēt līdzjutējos interesi par sacensībām, izglītojot arī plašākas futbola fanu masas."

LFF Mārketinga nodaļas vadītājs Renārs Krīgers: "Viens no lielākajiem izaicinājumiem bija nosaukuma maiņa, jo pie iepriekšējā - lai arī tas neko īsti neizteica - daudzu gadu garumā bija jau pierasts. Nonākot pie Nākotnes līgas nosaukuma, sapratām, ka tas ir īstais apliecinājums šī turnīra būtībai – vēlme augt, vēlme attīstīties un cerības par spēlēšanu Virslīgā. Līgā varam redzēt lielu skaitu gados jaunu spēlētāju, kuri noteikti cer spēlēt Virslīgā. Pirmoreiz šim turnīram ir izstrādāts komercreglaments, kas palīdzēs sacensību dalībniekiem kāpināt savu organizatorisko un atspoguļojuma līmeni."

Turnīra aktualitātēm sezonas gaitā būs iespējams sekot līdzi tā Facebook un Instagram profilos.

PREZENTĀCIJAS IERAKSTS: